lifeofcedving

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

igår och idag.

Av Sofie Cedving - 17 januari 2012 22:44

Hej!

Igår så blev det mycket skratt och lite sömn xD


Började sent igår så jag fick ta hand om hunden. Han är så söt! Sen i skolan snackade vi bara om vad vi skulle göra i idrott och hälsa B och det tog typ 20 min :P Sen efter skolan så åkte jag och Mini till Minis lotsasmamma Monka för att kunna käka och så innan vi drog vidare till gymmet och dansa zumba. Det var roligare än vad jag hade väntat mig, och som tur var så var jag inte den enda sm aldrig hade dansat det förut. :P Ofta blev det ju att man inte fattade hur stegen var, men det var ju bara att hitta på liknande steg så det blev ungefär rätt :P Efter det så åkte vi tillbaka till monka och drack lite kaffe och så. Mini tänkte att vi skulle ta en promenad sen för att varva ner efter passet och vi stannade nere vid bowlingen för att Mini sen skulle åka hem så jag gick tillbaka till Monka. Hemma hos Monka var Minis ex Max, så Max, jag och Monka spelade några parti skip-bo. Monka blev helt plötsligt sugen på popcorn så jag och Max åkte och köpte det till henne :) sen blev det mer skip-bo, sen blev vi hungriga vid halv 3 så jag och Max åkte för att köpa donkenmat ^^ var riktigt gott :) Somnade inte förrän halv fyra sen..





Idag.

Idag så vaknade jag klockan halv sju och hade en kvart på mig att fixa mig och gå ner till bussen. När jag väl kommit till busshållplatsen så kom bussen så jag hade tur att jag hann med den :P Sen träffade jag Mini i söder och tog en cigg sen åkte hon till praktiken och jag till skolan för en heldag i bageriet.. hade glömt mössan hemma så jag fick låna en keps att ha på mig istället. Vi gjorde två olika marängsaker sen skulle jag, Carro och Mimmi göra citroncurd. Första marängsaken blev helt fail och massa plus att jag var på dåligt humör så jag blev skit irriterad.. sen den andra marängsakerna så tyckte läraren ite det var bra nog och då skrek jag på honom om att det bara var första gången vi gör sånna och då är det såklart att det inte blir som han har tänkt sig. Citroncurden var lätt att gör, men tog väldigt lång tid för det att bli tjock nog.. Jag spillde kaffe över mig och sen så sluta det med att jag gick in i en dörr -.- Efter skolan har jag bara vart hemma och degat :P Men jag kanske skriver imorn, men om jag inte gör det så skriver jag på torsdag:) 




  


Jag någon dag i höstas när jag hade skit tråkigt :P 





 

Våran Borderterrier Chippen :) 



Pusshej<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie Cedving - 27 maj 2013 12:50

Helgen började bra, men slutade i ett rent fiasko.. I fredags kollade jag och Amanda på Fast and furious 6 och den var riktigt bra som dom innan, med mycket skratt och snygga bilar!  På lördagen åkte jag hem till mamma och aa, det känns alltid jobb...

Av Sofie Cedving - 30 april 2013 09:58

Hej!  Sitter i skolan nu och har samhällskunskap -.- Försov mig med en timme imorse så jag kom till skolan vid nio.. Känns ganska skönt att klassen är tillbaka från praktiken faktiskt, men det känns ganska konstigt med eftersom de har varit borta i...

Av Sofie Cedving - 24 april 2013 10:33

Utseende och hälsa Vad har du för klädstil? Är du en modeintresserad person? Softarstil, Nej inte för fem öre. Vad gör du för att hålla dig i form och vara hälsosam? Spelar bowlingVilka egenskaper får du oftast komplimanger för? Att jag alltid är...

Av Sofie Cedving - 24 april 2013 10:10

  SENASTE:Personen du kramade?: Mini Personen du kysste?: Det kommer jag faktiskt inte ihåg xD  Personen du tänkte på?: Mini :D  Personen som sov i din säng?: Jag sover på soffan, och bara jag får plats.  Personen du skrev med på m...

Av Sofie Cedving - 23 april 2013 10:49


Hej!  Sitter i skolan med Mini och kollar på olika klipp på alla jävla Justin Bäverfans! xD Fy fan vad roligt det är att se alla jävla fans som gråter för att man inte ser ansiktet på honom BARA för att han har fans och vägrar att gå på hans jävla ...

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 17 år som tycker om att lyssna på musik, spela dator och vara med kompisar.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards