lifeofcedving

Alla inlägg under februari 2012

Av Sofie Cedving - 24 februari 2012 20:10

Hej!

Idag har det varit en jobbig fredag. Jag har varit nervös hela förmiddagen för vad som skulle hända på eftermiddagen. Vid klockan halv ett så åkte vi och handla, sen till kyrkan där begravningen skulle vara. Var mycket folk vid kyrkan och jag visste inte ens vilka hälften var. Var en riktigt fin begravning! Efter begravningen så gör min bror och hans flickvänn narr av mig.. Vi skulle egentligen fika på skandic med hela familjen, men jag ville inte vara med om folk ska hålla på som dom gör. Då kan det lika gärna vara. Tycker det är sån dålig stil när man vet att det är en dålig dag för alla. Men men.. Nu är jag hos pappa i alla fall och ska vara här hela helgen. 


Vila i frid nu Magnus Fahlstedt! <3



Pusshej<3

Av Sofie Cedving - 21 februari 2012 21:05

Hej!

På sista tid har jag inte gjort så mycket. Jag har bland annat varit mycket med mini, monka, pappa och annat folk. Jag har även tränat, spelat match och lite annat smått och gott som händer till vardags. 


Just nu sitter jag i min säng och lyssnar på musik efter att ha varit hos monka från söndag till idag. Vill bara att våren ska komma nu så det inte är så kallt ute längre och så att snön försvinner. På torsdag blir det träning, sen på fredag ska jag först på min kusins begravning, sen hem till pappa och vara där i 4 veckor så han kan skjutsa mig till praktiken. Ska bli skönt att vara hos pappa. 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, men jag hoppas jag blir bättre på att skriva än vad jag är just nu. Men skriver säkert imorn. :) 




Pusshej

Av Sofie Cedving - 5 februari 2012 21:02

Hej!

Helgen har varit skit! Jag fick reda på i frdags natt att min kusin dog i en bilkrash.. Det var verkligen inte kul att veta den dagen man var på asbra humör. Rest in peace Magnus Fahlstedt!<3


Annars har helgen vart sådär.. Har haft tråkigt hela tiden, tänkt mycket på mange, spelat sims.. Jag kollade på melodifestivalen igår med och den enda låten som var bra var ju Dead by aprils låt. Johnny (min äldsta bror) kom igår förmiddag, och på eftermiddagen så kom Bea och Joel hit (min syster och hennes pojkvän). 


Blev lite sur på min kusins syster igår med för att det lät på henne att jag inte kunde sörja över Mange som andra för att vi egentligen inte är riktig släkt, utan att jag är ingift i han släkt och har levt med dom i 6-7 år nu.. 


Men ha det bra! 



 

En bild på mig för 2-3 år sedan. 


Pusshej<3

Av Sofie Cedving - 3 februari 2012 18:04

Hej! 

Gud så kallt det är nu!!

Idag så hade jag sovmorgon som vanligt på fredagar och det är såå skönt!! Mötte Larry i rese och Mimmi med Carro så gick vi tillsammans upp till skolan. Jag och Larry höll åp att frysa ihjäl när vi väl var framme. Vi fick kålpudding idag i skolan vilket är gott, men inte skolans tyvärr...Svenskaläraren fick damp på oss som vanligt på lektionen för att vi råkade prata -.- Sen efter skolan så gick jag och Larry till donken för att vi var hungriga och sen visste vi inte vad vi skulle göra så vi fick för oss att kolla i affärer. :P När vi var på Cubus så såg vi ett par mjukisbyxor som var rosa och oranga så vi var bara tvugna att köpa dom så vi kunde tänka på macke för att vi saknade honom så mycket eftersom han inte har varit i skolan på hela veckan !! Nu blir det att läggah sig i sängen, fixa sims och musik på datorn och svulla chips och cola! Shit vilken nice dag!! :D 



  

Mina oranga mjukisar!! :D   

Jag för ungefär ett år sedan. 





pusshej

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 17 år som tycker om att lyssna på musik, spela dator och vara med kompisar.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards