lifeofcedving

Alla inlägg under april 2012

Av Sofie Cedving - 28 april 2012 20:23

Hejsan! 

Idag har det varit en slappardag. Jag vaknade vid 9, och då skulle mamma och Stigga precis åka och handla, så jag följde med dom för att panta min pant jag hade i rummet. Sen så åkte vi hem, och jag tittade på tvn. Jag har gjort det nästan hela dagen och det är otroligt för att vara jag xD. Jag råkade somna i soffan och jag vaknade för typ en kvart sen. Nu sitter jag i sängen och kollar runt lite på nätet. Ha det gött så kanske jag skriver imorn ! :) 




Pusshej<3

Av Sofie Cedving - 26 april 2012 20:47

Hej! 

Idag så har det varit en bra dag i skolan. Först hade vi estetisk verksamhet och då skulle vi välja två föremål som läraren hade med sig. En sak skulle vara om hur jag ser mig själv, och en sak skulle vara hur jag tror att folk ser mig. Jag valde en kaffekopp eftersom jag tycker om kaffe, sen en mobil för att folk ser mig som en väldigt pratglad tjej. Sen skulle vi rita det här i en sammanhang. Det var kul :) Sen så hade vi lunch, sen hade vi projekt och företagande. Jag lämnade in min dator på lagning idag med sen när jag kom tillbaka till lekionen så hade vi ett prov som inte gick så bra för mig eftersom jag inte hade tränat. Men i alla fall. Sen så gick jag, Larry och Mimmi till Max för att käka. Sen gick deras tåg så jag gick till pappas jobb och när jag berättade att jag är ledig imorn och att jag inte hade någonting att göra så säger chefen på pappas jobb " om du bakar så kan du komma till lunch ". HAHA!! Så kanske ska baka imorn ? :P Ae, men vi får se vad som händer då. Jag tränade idag med. Gick ganska bra faktiskt :) Snittade 163 på 4 serier :) Nu ska jag fortsätta att tanka hem saker som jag måste ha på datan xd 


Glöm inte att komentera eller skicka frågor. Lovar att svara ärligt :) 


Pusshej

Av Sofie Cedving - 25 april 2012 20:57

Hejsan! Jag ville bara tala om för er att jag lever. Jag vet att jag är dålig på att uppdatera bloggen, men jag lovar att det inte kommer bli ett såhär stort uppehåll igen. Idag hade vi nationella prov i svenska. Jag tror det gick bra. Jag hoppas det i alla fall. Sen efter det fick vi sluta så jag, Minioch Mimmi åkte hem till monka. Vi hade det väldigt trevligt. Sen så gick vi och spelade idrottslyftet i hallen. Det gick skit.. Men men, vi hade ju kul i alla fall. Sen så fick vi skynda oss på om jag skulle med bussen, och Mimmi med hennes tåg . Min buss var försenad och det spöregnade -.-sen så träffade jag Micke på bussen så vi snackade tills jag skulle gå av bussen. Alltid trevligt att åka buss när nån har någon att prata med. ^^ sen och jag kom hem så satte jag mig vid datorn för att spela sims, men sen så började allting lagga, så jag startade om datorn. Men grejen är den att det har gått mer än två timmar nu och jag har inte fått igång den än. Och det är andra gången på mindre än två månader! Fml! Pusshej <3

Av Sofie Cedving - 9 april 2012 07:35

Hej!

Jag är då i oskarhamn men Henrik hos några som han känner xD Har vart här i en dag nu och jag gillar det verkliogen! Jag säger bara fuck norrköping -.- Vi har dock inte gjort så mycket, utan bara chillat galet! Frågan är bara hur länge man stannar xD Men men.. Jag ville bara tala om att jag lever och har det gött! 


Glöm inte att ställa frågor!!


Pusshej<3

Av Sofie Cedving - 5 april 2012 17:46

Hej! 

Den här veckan har det inte hänt så mycket.. Jag har spelat match som gick bra, jag har trott att jag har tappat bort min plånbok, men jag hittade den igår. Sen har jag vart på donken med Larry och så har jag vart på pappas jobb. 


Idag så hade vi estetisk verksamhet och vi fick måla igen :D Sen så har vi haft projekt och företagande och det var riktigt kul :D Vi slutade halv två idag och det var grymt nice ^^ På lunchen gick alla från klassen till pizzerian och käkade för att det inte var någon god mat :P Efter skolan gick jag till pappas jobb för att jag inte orkade träna på grund av att jag inte hittade mina glasögon i morse -.- Sen har jag vart hemma hela dagen ^^


 

Carro har gjort det igen!! :P haha



Pusshej<3

Av Sofie Cedving - 1 april 2012 20:40

Hej! 

Jag har vart hos Jimmy hela helgen och chillat. I fredags efter skolan gick jag och Larry till stan och käkade på donken, sen så skulle Larry köpa sig en ny plånbok och jag skulle köpa en ny tröja. V i gick in i alla affärer på jakt efer det vi ville ha, men vi hittade ingenting. Men sen kom vi på att vi inte hade varit på new yorker så vi gick in ditt och kollade. Men Larry var ganska irriterad på mig för att jag är kräsen när det gäller kläder. Men sen hittade jag en långärmad T- shirt med USA flaggan på som jag köpte. Efter det gick jag hem till Jimmy. När jag kom var Ante där med och så lyssnade vi på musik och så gick vi till stan för att Jimmy skulle köpa öl. Sen när vi hade vart hos Jimmy ett tag så kom 3 av Jimmys polare dit. Vi hade det riktigt trevligt och så. Sen så blev det bråk.. Sen så gick alla hem efter bråket. Igår så kollade jag och Jimmy tv och bara chillade. Sen kom hans mamma och skjutsade oss till dom och det var riktigt kul! Vi snackade lite, kollade på film och lyssnade på musik. Sen fickvi skjuts hem igen och då mötte vi upp Ante en liten snabbis sen gick vi hem till Jimmy. Vi kollade på film, sen så somnade Jimmy i soffan, så jag la mig i sängen :P Idag har det inte hänt ett skit. Har bara degat i soffan och kollat på TV. Jag åkte hem från Jimmy halv 5 ungefär och när jag kom hem så blev det pizza :D Nu ska jag nog gå och lägga mig så jag är utvilad till imorn. Har varit trött hela dagen -.-  Men ha det så bra sålänge så hörs vi imorn :D



Pusshej<3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 17 år som tycker om att lyssna på musik, spela dator och vara med kompisar.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards