lifeofcedving

Alla inlägg under augusti 2012

Av Sofie Cedving - 29 augusti 2012 19:48

Hej!

Jag har äntligen min dator som jag har saknat hela sommaren! Har gått i skolan en vecka och en dag nu och den här veckan har vi börjat de första lektionerna. I måndags så hade vi projektarbete, men jag var genom förkyld så jag kunde inte komma..

I tisdags så kom jag till skolan och då hade vi först samhällskunskap och det verkar bli väldigt kul faktiskt :). Sen hade vi religionskunskap vilket inte var lika kul.. Det första vi fick göra var att svara på frågor om vad man tror på, vad som bildar grunden till sin livskompass, vad religion betyder för en och vad man tror religion betyder för andra.. Efter skolan så var jag på stan med Mini och sen så åkte jag hem. :) 

Idag så hade vi först naturkuskap och fick olika påståenden som vi skulle svara sant eller falskt på och jag fick hela 9 rätt av 12 :D Sen på eftermiddagen så hade vi drycker. Vi skulle göra en uppgift om hur öl blir till och vad som är i det. Jag låg före alla vilket jag inte brukar göra xD Men om man är forever alone i klassen pga att alla sina kompisar är sjuka så kan man inte göra så mycket annat än att jobba på. 

Efter skolan så gick jag in till stan och träffade Crisse, Imme, Mellis och Fredde, sen kom Adrian :) Nu är jag hemma och chillar. Imorn har vi bageri och jag tror det blir lite bilder då med som kommer upp här på bloggen :) 


pusshej <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 17 år som tycker om att lyssna på musik, spela dator och vara med kompisar.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards