lifeofcedving

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sofie Cedving - 12 oktober 2012 22:57

Hej!

Idag har det varit ganksa chill. Jag började senare idag eftersom jag skulle till umo och sätta in p-stav. När jag kommer till skolan så gjorde vi tårtor (tryffeltårta och chocco locco tårta). Jag fick jobba med praktikanten, men jag gjorde inte så mycket pga att han ville göra allting själv.. -.- Sen när vi slutade gick jag till bussen och där träffade jag en kompis jag inte har träffat sen vi gick i samma klass i nian. Sen när jag kom hem så kollade jag på Joe jättegorillan. Har inte sett den sen jag var liten :D. Sen träffade jag några kompisar. Nu chattar jag med några :P. 


I helgen blire ganska lugnt förutom imorn kväll då jag ska festa med ellenor :D men ha de gött sålänge så kanske jag lägger ut lite bilder från i helgen :D. 


Glöm inte att fråga!!!


Pusshej<3

Av Sofie Cedving - 11 oktober 2012 21:07

Hej!
Idag har jag haft bageri. Blev så jävla arg på en för att den tjata och höll på nr jag visste vad jag skulle göra. Vi gjorde bananbakelser, bärbakelser, chokladbakelser och moccabakelser.
Efterskickande var jag på banken, sen gick jag till pappas jobb för att låna pengar av pappa, sen Apoteket sen hem. Jag har blivit så trött på sista tiden och somnar resan vid nio om kvällarna :O men jag ska kolla klart på avsnittet på scrubs, sen sj jag sova.

Pusshej<3

Av Sofie Cedving - 10 oktober 2012 17:34

Hej!

Jag är så jävla sämst på att uppdatera bloggen.. -.- 

Det har hänt sjukt mycket saker och totalt glömt bort att skriva.

Det enda jag inte tyckor om med att gå i trean är att det är så himla mycket plugg! har inte haft såhär mycket plugg sen nian :O. Jag har tagit upphåll från bowlingen den här säsongen för att jag har tappat suget helt. Känns som om jag bara kastar ett klot och fattar inte meningen med det. 


Nu ska jag försöka att plugga lite. Bagri imorn. KUUUUUUL!!!! (noooooot!).


Ni får ha det så bra sålänge och glöm inte att ställa frågor! :)


Pusshej<3 

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 17 år som tycker om att lyssna på musik, spela dator och vara med kompisar.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards