lifeofcedving

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Sofie Cedving - 1 mars 2012 18:45

Hej! 

Tänkte berätta lite om veckan. 

I måndags så hade jag Idrott och Hälsa B, folk garvade åt mig i klassen för att jag hade det orangeaste håret dom någonsin sätt för att jag skulle bli ljusare. Vi hade fys och det var både RIKTIGT jobbigt, men samtidigt kul. Sen så åkte jag hem och färgade håret blont och chillade lite. I tisdags så hade jag första dagen på praktiken. Var nevös som in i helvete, men det gick bra till slut. Praktiken är super! När jag först kommer dit så visste jag inte vart jag skulle byta om, men en som jobbade där visade vägen och jag trodde ärligt talat att jag skulle gå vilse i lagret och shit, men det gick ju bra. Min mobil hade laddat ut den dagen så jag kunde inte få tag i pappa och säga att jag inte kunde börja så tidigt som vi ville, så jag var tvungen att gå till hans jobb. Sen på 2:an så tappar jag mitt busskort och får inte tag på det... Sen när pappa skjutsade hem mig så skulle jag färga håret ännu mer blont, men det gisk inge bra så jag köpte en ljusbrun hårfärg, men det blev lika fail det.. Igår så var det praktik igen, sen köpte vi pizza, sen hem. Blev en riktig chillkväll ^^ Idag så var det praktik igen (förvånad? inte jag xD), sen åkte jag till pappas jobb där alla retar mig xD haha. Sen blev det city gross, och eftersom jag inte var hungrig igår så tänkte jag att jag skulle käka pizzan idag och då vill jag ju såklart ha något gott att dricka till så jag köpte en halloj^^ Älskar verkligen dom dryckerna! :D men ajja, nu ska jag fortsätta kolla lite på datan. Men ha det så bra! 




Pusshej <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 17 år som tycker om att lyssna på musik, spela dator och vara med kompisar.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards