lifeofcedving

Alla inlägg under maj 2013

Av Sofie Cedving - 27 maj 2013 12:50

Helgen började bra, men slutade i ett rent fiasko.. I fredags kollade jag och Amanda på Fast and furious 6 och den var riktigt bra som dom innan, med mycket skratt och snygga bilar! 

På lördagen åkte jag hem till mamma och aa, det känns alltid jobbigt att åka dit med tanke på alla branoch dåliga minnen. I söndags Blev det mycket bråk med mamma och jag har inte bråkat med henne på ungfär tre månader så det kändes riktigt jobbigt..


Idag fick jag och Mini reda på att våran datakille på skolan tog livet av sig förra veckan så det känns ju riktigt tungt det med.. Vi har nyss gått in och skrivit några rader till honom i en bok i vilorummet. Han verkade alltid må bra och hälsade alltid när man mötte honom i korridoren. Det är tråkigt när det händer.. Många tankar till dig Jan Lund! <3




                                                                 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 17 år som tycker om att lyssna på musik, spela dator och vara med kompisar.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards