lifeofcedving

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Sofie Cedving - 30 april 2013 09:58

Hej! 

Sitter i skolan nu och har samhällskunskap -.- Försov mig med en timme imorse så jag kom till skolan vid nio.. Känns ganska skönt att klassen är tillbaka från praktiken faktiskt, men det känns ganska konstigt med eftersom de har varit borta i tio veckor.. Har blivit förkyld igen och det är inte så himla roligt. 


Här sitter jag på lektionen och kommer inte in på elits så att jag inte kan kolla vad uppgiften är och svara på frågorna vi har fått och det är ju också så JÄVLA kul!! -.- Så jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra åt det heller. Min dag går inte så bra idag! -.-


På eftermiddagen sen så har vi datakunskap. Det är inte heller så kul, men men.. Ikväll blir det väl att bara sitta hemma och glo. Vet inte vad jag ska göra faktiskt. Imorgorn är man äntligen ledig! :D 


Men ha en bra dag så kanske vi hörs snart igen! :)


Pusshej <3

Presentation


Hej!
Jag är en tjej på 17 år som tycker om att lyssna på musik, spela dator och vara med kompisar.

Fråga mig

30 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards